ännu mera tvätt och andra sysslor

Nu ska jag ta tag i de 2 sista maskinerna med tvätt för idag....
Idag har jag vikt 7 maskiner tvätt om jag räknar med den som ska vikas nu...
En till ska in i torktumlaren också.
Den som ska vikas innehåller bara mina kläder så det blir en lätt match :)



Har just kommit hem från skolan.
I bilen dit fick jag nån sorts flashback eller något, det var skitskumt.
Jag körde på motorvägen och kom till avfarten mot flygplatsen.

Nyss satt han jämte mig och höll mig i handen.
Nyss var han här,
nu är han inte här.


Jag mådde inte dåligt eller så, det kändes bara som att jag drömt allt och precis vaknat.
Ni vet hur det kan vara när man precis vaknar upp från en väldigt realistisk dröm.
Då kan man känna sig lite omtöcknad....
Precis så kändes det.
Som att ha nån trögflytande vätska i huvudet.
Seg helt enkelt.

När jag kom till skolan var jag tidig, som vanligt.
Jag kände hur trött jag var så jag bestämde mig för att sova en stund.
Tror att det har hänt så mycket på så kort tid som gör mig alldeles matt.
Det är så mycket att ta in...

Men nu är det back till real life, det påminner tvätten mig om mer än väl!

Dessutom ska barnen ha middag.
Har lovat att de ska få se Simpsons och äta framför TV:n om de duschar och gör sig klara redan nu och det gick undan.
Andrea står i duschen nu och Ale är väl redo att dyka in närsom.
Tänk vad Simpson kan göra med små olydiga barn....


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0