Alltid dålig tajming

Jag har gått och dragit på mig en förkylning, sådär lagom tills Bias ska komma.
Super!
Inte.

Äter nåogot piller för att lösa upp täppheten i näsan som jag införskaffade på apoteket.
Köpte även Strepsils för att lindra halsen, som nu känns bättre :)
Jag SKA bli frisk tills på fredag.
Tänka positivt, äta bra, ta det lugnt och sova mycket.
Och så lite meducacin ;)
Då går det över!

Milena är boven tror jag, hon har vart förkyld så jag har nog snott viruset från henne.
Och så det i kombination med lite sömn och mycket party.
Då blir det så!

Nu ska jag laga lunch och sen vila lite.
Plugga ska jag också göra.
Skolan var rolig idag :)

Idag är det sjukt varmt här nere, men inte kan jag bada eller sola.
Det är inte så bra med förkylningen....
Men det kommer fler dagar!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Martina

det var verkligen jättefin lägenhet ni hade skaffat er! :) så mysig trädgård. blev lite småkär faktiskt. :)

2009-06-02 @ 16:05:33
URL: http://martyparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0