Allt verkar strula!?

Nu har jag problem med svenska mobilen också.
Det är jättekonstigt, helt plötsligt står det "Ingen nätåtkomst" och jag kan inte använda den.

Chattade med telenors kundservice igår och de hade inga fel och mitt abonnemang går inte ut förrän på lördag och då ska det ju bli kontantkort så telefonen ska funka precis som vanligt.

Har provat starta om och ta ut batteriet mm. men fortfarande samma sak.
Fick tipset att byta nät till Movistars nät för passport funkar även där, och det funkade igår kväll men inte imorse.
Just nu är jag inne på Vodafones nät igen och allt verkar normalt men man vet aldrig.

Blir galen på strul!
Tänk om någon ringer mig om jobb och telefonen inte funkar....
Gah.



Tänkte bjuda på en söt och lite rolig bild på mig, bror och Ella-Bella när hon var pytteliten.
Det här är från midsommar 2003 :)



Kolla mitt BLONDA naturliga hår (har helt glömt min riktiga hårfärg haha)
 och mina "hippie"-jeans som jag älskade :D

Haha!
14 år var jag :D

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Men gud så dumt att det skall strula sådär! :./ Hoppas att den håller sig i schack i framtiden i alla fall:.))

2009-06-18 @ 11:43:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0