trött?

Jag har just sovit lite drygt 2 timmar till.
Jag förstår inte, tar det aldrig slut?
Känns som jag gjort 3 saker idag.
Vikt tvätt, sovit och ätit lunch.
Det är allt.
Och så lite bloggning.

Men det är sjukt hur mycket jag sovit då :O
Jag måste verkligen behöva sömnen...
Det har som sagt vart lite si och så med att kunna sova ut här nere pga. alla grannars ombyggnationer, barnen som leker utanför dörren på helgerna, föräldrar som skriker till varandra, mammans klackar som hon JÄMT har på sig inomhus osv...

Men snart är det ööööööveeeeer!!!
Nu är det inte ens 3 hela dagar! :D
Om 3 dagar vid den här tiden sitter jag förmodligen på verandan hemma med familjen, Bias och kanske några vänner.
Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0