Tele(s)nor

Telenor har debiterat mig för ett nytt simkort (?) på 250 kr.
Jävligt märkligt.
Jag orkar inte diskutera, har en räkning från 23 juni-1 juli på 515:- varav 250 är för ett nytt simkort.
Som jag inte ens fått eller velat ha.
Allt detta pga allt jävla strul med mitt abonnemang.
Men som sagt, jag pallar inte diskutera mer.
Det funkar nu och jag är glad.
Det står fortfarande att jag använt min mobil för 0 kr och det har det gjort sen abonnemanget kom igång igen och enligt Telenor beror det på att jag var utomlands när abonnemanget startades.
Jahapp.

Lite frustrerande att inte veta hur mycket man ringt för, men som sagt....
Snart är jag hemma och då kan jag börja fixa med allt skit igen.
Göra om abonnemanget eller vad jag nu än vill göra. (läs: byta operatör)

Just nu känner jag mig bara förbannat less på Telenor och deras "prisebelönta service".



Nu är jag bitter haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0