Städa-hanna!

Jag har nu dammat alla hyllor, vikt om alla kläder samt rensat bland papper, tidningar och sånt.
Allt för att det ska vara lätt att packa.
Jag tror faktiskt att jag kommer klara vikten tack vare att mamma, pappa och Bias tog hem massor :D
Får ösa ner lite skit i handbagaget så ska det lösa sig :)
Awesome!

Har kommit fram till att jag kommer lämna min spanientelefon här nere, kan ändå inte använda den hemma eftersom den är låst till Vodafone och själva modellen på telefonen heter "Vodafone" så det är inget jag kan låsa upp.
Dessutom har jag ju min nya awesome telefon (bara lite strul med 3 knappar, annars är den bäääst!)
Så jag ska lämna den här, med spaniennumret, så kan nästa au-pair få den.
Snällt va? :)

Barnen spelar fortfarande, de verkar har brutit schemat nu pga. det tråkiga vädret och Yolanda har inte sagt till de så jag låter de hållas.
Jag hinner ju fixa annat under tiden :)

Tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0