Sol!

God morgon!
Idag är jag trött.
Kunde inte somna igår för att jag vaknade så sent och gick och la mig 7 på morgonen så idag har jag liksom ställt tillbaka dygnet.

Men jag blev glad när jag motvilligt drog upp persinnen och fick se en klarblå himmel och solsken :)
Då kändes det lite lättare att gå upp.
Så barnen ska nog plugga och spela lite efter frukosten och sen går vi ner till poolen.
Ska bli skönt och sola lite igen (vad är det för fel på mig? Jag som inte tyckte om att sola innan jag kom hit!)

Idag är det 5 dagar kvar och som Bias säger så känns det sjukt skönt att kunna säga "Vi ses på lördag" :D
Underbart!

Nu ska jag vakna till mig lite, barnen tittar på tv.
Tuddelu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0