sista dagen....

Goddagens.
SItter i skolan och ska snart ha prov.
Idag är sista dagen i skolan, känns skönt men lite skumt.
Vad ska jag göra nu hela dagarna?
Sola och bada, det är inte jättejobbigt iof haha :)
Men det har vart skönt med rutiner, det blir lätt rätt flummigt om man inte har ett schema.
Fast det är ju upp till mig....

Jag är inte speciellt nervös inteför provet faktiskt :)
Det löser sig som min käre man alltid säger ;)



Har suttit och chattat med Telenos igen i morse, vill kunna skicka mms igen och sen undrade jag varför det inte syns att jag använder telefonen.
Enligt saldot har jag inte ringt eller smsat ett dugg och det stämmer ju inte särskilt bra haha!

Mmsen löste sig inte, funkar fortfarande inte :(
Debiteringen för mina samtal är tröga för att jag är i Spanien.
Det vart en stor fördröjning när de gjorde om mitt abonnemang tydligen.
What ever, räkningen kommer ^^

Nu ska jag reptera lite.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0