Shiiiit!!

Från Upsala Nya Tidnings hemsida :(



Skadad i våldsam bilkrasch


En personbil demolerades fullständigt sedan den i hög fart kört av länsväg 675 mellan Knutby och Bladåker vid 3.50-tiden natten till lördagen.

Olyckan inträffade vid Vällnoraavfarten, där bilen mejade ned en stor elstolpe och sedan voltade flera varv ut i terrängen.
Trots detta kunde föraren, en 20-årig man, själv ta sig ur bilvraket. Han begav sig blödande från platsen.
Till tillskyndande vittnen sa han att ytterligare tre personer fanns kvar i bilvraket, och ett omfattande räddningspådrag med fyra ambulanser, helikopter och räddningsstyrkor från brandstationerna i Knutby och Fyrislund utlöstes.
Det visade sig dock omsider att mannen varit ensam i bilen. Han fördes till Akademiska sjukhuset, och blev misstänkt för bland annat rattfylleri.



Det här har hänt en som jag känner.
Sjukt.
 :(

Kommentarer
Postat av: rockabilly babe

Hej hanna, Calle mår bara bra. Han har brutit en del av foten, och han har några sår i ansiktet och armarna, först visste han knappt vem jag var, men nu vet han det. Han har fått hjärnskakning också, Jag är väldigt glad att jag inte var med, jag var hemma hos honom och vi hade bråkat innan han åkte iväg, allt känns som mitt fel.. om jag hade förlorat honom så vet jag inte vad jag hade gjort. Tack för att du bryr dig! <3

2009-07-12 @ 21:08:09
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0