rutten mjölk :(

Appropå att saker blir gamla i kylen här för att de köper så mycket av allt på en gång...
Öppnade en helt ny mjölk till middagen, och när jag drack den var den som vatten och i bottnen fanns gröna klumpar och den var sur.
Kollade datumet.
27 juni....

Jag ville rent ut sagt spy.
Det var så sjukt äckligt.
Smaken...
Uäh!
Men jag samlade mig.

Och hämtade en ny mjölk.
Puh.

Häromdagen fick jag möglig riven ost på min pasta.
Så då fick jag koka ny pasta...

Det är inte lätt alla gånger!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Det är nog det där som kallas för överkonsumtion... eller kanske underkonsumtion eftersom de inte gör åt det;.))

2009-07-03 @ 21:46:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0