Pool-problem

Vi har ett problem.
Det kryllar av äckliga getingar nere vid poolen nu, inte alls roligt!
De kryper i gräset, flyger runt nära alla och landar i vattnet (!)

Snart kommer någon att kliva på en geting.
Berigs ett barn.

Det blir inte roligt.
Jag vet hur sjukt ont det gör, min fot svullnade som satan när jag gjorde det.

Pratade med en av grannarna här och hon skulle säga till trädgårdsmästarna sa hon.
Hoppas hon hinner innan någon får sig ett stick :(

Usch, kan man aldrig få ha något ifred? ^^



Det här betyder alltså att jag spenderat eftermiddagen vid poolen :)
Ensam.
Skönt som fan.
Nu ska jag duscha och sen plugga lite mer.
Imorgon smäller det.

Fick reda på idag att vi bara får certifikatet och att provet endast är för att skolan ska kolla om vi är redo för nästa nivå.
Alltså inget betyg med hem...

Skit samma, jag hoppas jag klarar det!!
Håll en tumme för mig imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0