Pool men ingen sol

Jag har längtat efter en sån här dag.
En dag utan sol.
Eller, den finns där lite halvt bakom molnen men den värmer inte så där galet mycket.
Skönt med lite vila från solen.
Det kan bli för mycket, tro mig.

Igår kväll satt jag och svettades som en jävla gris för att det var så varmt och fuktigt.
Det är inte mysigt att somna då.

Idag har vi varit vid poolen i 2 timmar, jag halvsov mest på min filt medan barnen lekte med en fotboll i poolen med grannarnas barn.

Snart ska jag laga lunch, blir pasta idag på Yolandas order.
Tråkigt att jag inte kan få bestämma själv vad jag ska laga, vill ju ge de lite mer näringsriktig och smakrik mat.
Men men, nu får det bli pasta.

Yolanda är förresten hemma, vet inte varför.
Hon jobbar hemifrån idag verkar det som.

Anyhow, nu ska jag laga lunch.

Tuddelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0