Nyvaken och utvilad!

Halluba!
Jag har nyss vaknat, skönt och få sova tills man vaknar!
Visst har jag blivit störd av diverse ljud (moppar, barnen som skrikit här hemma och några maskiner) men jag trots allt sovit gott :)

Idag ska Frida komma hit, om planerna håller.
Vi ska hänga här vid poolen.
Jag aldrig har någon lust att åka till stranden längre, jag är bara så trött på allt folk, asiaterna som säljer öl, massage och knark och så gillar jag inte att inte känslan av att man måste hålla koll på väskan hela tiden.
Man kan inte slappna av, det är alltid någon som kommer och stör eller så är man rädd för att bli av med sina saker om man vill bada tex.

Poolen är privat, lugn och varm.
Det är mycket bättre!

Men först ska jag äta frukost.

Innan det ska jag bara förklara en sak, som en del folk inte verkar ha förstått.

Jag kommer inte att åka tillbaka hit efter sommaren som det var planerat pga flera olika omständigheter.
Det kvittar vilka.
Jag kommer i alla fall hem för gott den 18 juli :)


Nu blir det frullebulle!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0