Ny dag, nya tag!

Hallå!
Jag har just ätit frulle, det blev vattenmelon, rostad macka med jordgubbsmarmelad och jucie.
(det är ju helg :D)
Nu ska jag dra mig ner till poolen och ligga där och steka mig.
Blir inget Camp Nou idag, det får bli nästa lördag.
Vet inte om de har öppet idag + att det är för varmt att åka dit medan de har öppet i så fall.

Söndagar är verkligen slappdagar här nere, man kan inte göra något för allt är stängt.
Utom vissa muséer (stavning?) men jag är inte sååå sugen på att vara inomhus.

Så nu blir det poolen, barnen och grannarna är redan där så lite bus blir det nog på min lediga dag ;)
Men det är mycket roligare än att vara ensam och dö i solen.

Tjillevipp!

ps. Ni suger verkligen på att kommentera! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0