Nacho De Luxe - en dold succé

Jag lagade Nacho De Luxe idag igen till lunch.
Till mig, barnen och pappan.
Mamman hade sagt att hon inte skulle äta men när hon såg vad jag gjorde vart hon avis och frågade om det fanns mer...
Vilket det inte gjorde.

Då sa hon okej, men jag äter det som barnen inte orkar.
Dessvärre vart det inte en smula kvar, barnen slukade allt innan jag knappt hann börja.
Då tyckte jag lite synd om mamman.

Det måste innebära att min middag som jag gjorde för några veckor sen var mer poppis än jag trodde.
Det boostade mitt ego så mycket att jag vågade fråga om de ville att jag skulle göra svenska köttbullar med potatis och brunsås till middag någon dag.
Det ville de.

Nu ska jag bara försöka få tag i receptet till brunsåsen (hej mamma!)

Nu ska Ale till tandis med pappan, så jag och Andrea är själva.
Eller ja, mamman är ju hemma.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Fenger

Ah just det torsdag vare :P

inte lätt att hålla reda på dagarna när man är ledig :)

2009-07-09 @ 14:57:04
URL: http://fenger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0