Mupp-regn

Halluba.
Jag har sovit i 2 timmar till nu på kvällen, fan vad jag behöver sova verkar det som...
Först två mitt på dagen och så nu.
Känner mig i alla fall piggare nu men inte helt okej.

Det började regna nyss, i typ 36 sekunder.
Sen slutade det.
Och då menar jag typ spöregn.
Sen slut.
Jävligt mysko.

Hade vart mysigt att somna till smattret av regnet men icke.

Snart tror, och hoppas, jag att vi ska äta middag.
Alla grannar, grannarnas barn plus besökarna är här och barnen har just ätit massa popcorn så det verkar inte alltför hoppfullt.
Jag som vill somna hyfsat tidigt så jag får sova ut så jag kan bli frisk :(

Det är omöjligt att gå och lägga sig innan 23 här.
Speciellt nu på sommaren då vi äter middag typ 23.
Suck.

Snart hemma!!
Me like.

Kommentarer
Postat av: Åsa

ÅSa kommenterar från iPod! Tekniskt mirakel! Krya på dig i halsen! Kram

2009-07-14 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0