Morgontjänst avklarad ^^

Nu har vi ätit frukost.
Och nu ska barnen göra läxor en timme och sen får de spela tv-spel en timme.
Så nu har jag "fritid" igen...
Undra om man ska lägga sig och vila en stund?

Vaknat flera gånger i morse.
Sista gången var sjukt irriterande, 20 min före larmet.
Då kan man inte somna om med ro i kroppen, man bara väntar på att larmet ska gå igång.
Jävla hantverkare och banka tidigt :(



Idag är det 8 dagar kvar.
Fatta hur jag kommer vara den vid den här dagen, den här tiden nästa vecka :D
Haha!
Då är allt klart, väskan är packad och jag är hyperaktiv.
Jag vill gå och sova tidigt så att lördagen kommer fortare men när jag väl lagt mig så kan jag inte sova för att jag är så uppspelt.
Jag känner mig själv ^^

Jag kan bara tänka mig hur Bias kommer vara :D
Gullrumpa.

Tänk att få träffa honom, mamma, pappa och alla vänner igen :D
Gud så mysigt :)

Nu drömmer jag igen.
Än har jag en veckas jobb framför mig...
Hoppas på sol sista veckan, nu har det varit mulet i 5 dagar.
Känns som att hela min bruna färg trillat av i duschen ^^
Men det har den ju inte såklart :)

Tuddelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0