min eftermiddag

Halloj igen.
Min eftermiddag har bestått av ett museeum med Frida och Nico.
Det var faktiskt inte alls intressant haha.
Det handlade typ om båthistoria.
Det var som VASA fast tråkigare och bara modeller.
Och småskepp.
Fina var det dock.

Nico var skum idag också, han hade åkt till museet tidigare och gått runt själv, trots att vi bestämt en tid, så han var rätt uttråkad när vi gick runt där.
Det var en stel stämningn och efter museet drog han och träffade en vän som var på besök och vi gick runt i affärer.

Köpte två BH:ar för 9 euro på H&M.
Rea kallas det :)

Nu är det slutshoppat för min del, BH:ar var i och för sig bestämt att det skulle inhandlas.

Jag avslutar detta inlägg med en rolig historia:

" Hur väcker man Lady Gaga?"
"Poke-her-face"

Så jävla bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0