lite för sugen...

Idag har jag varit sådär slapp och slö, fast ändå rätt duktig.
Gått runt i linne och shorts och rufsigt hår.
En riktig söndag med andra ord :)

Jag tänkte att jag skulle börja packa ner de saker som jag vet att jag inte kommer att behöva och alla presenter och sånt där så jag gick upp och hämtade mina resväskor.
Och så började jag....

Men när jag väl hade börjat så vart jag så sugen på att ha allt klart så det vart att jag rev ner allt på väggarna utom ett på mig och Bias och min fotoalmacka (måste ju kunna kolla datum och räkna ner!!), la ner alla tekniksaker såsom kamerabatteriladdaren och sånt, gjorde i ordning neccesären och sen så packade jag ner alla kläder utom några ombyten som jag kommer behöva nu i veckan (och sen ligger lite för tvätt), alla strumpor utom ett par, alla underkläder utom de jag behöver i veckan, handväskan och ryggsäcken...
Ja, rubbet åkte ner i väskan.
Schwoop bara!
Jag kunde inte kontrollera mig själv haha ;)

Kom även på att jag ska lägga alla skor i handbagaget eftersom de väger mycket och detta ledde till att jag kunde börja packa handbagageväskan också...
Hihi.
Självklart har jag inte packat ner till exempel datorn (NÄHÄ?), mobilladdaren och sånt där nödvändigt.

Har skrivit en lista på vad det som är kvar ska ner någonstans så att jag bara behöver dumpa ner det när det närmar sig :)

Gud, jag känner mig lite fånig som packar 6 dagar innan jag åker.
Men usch så jag längtar!
Då är det väl okej? :)

Förrsten känns det som att jag kommer klara vikten!! :D
Min väska är inte ens tjockis som den var när jag åkte hit och jag har bara pyttelite kvar att slänga ner!
BRA VA? :)

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0