Jaha, nu då?

Nu har jag vikt 3 maskiner tvätt och satt på 1 till.
Vad ska jag göra nu då?
Jag har tråkigt, barnen ska snart leka med grannen och vädret är sådär mitt emellan fint och fult ^^

Jag har lyssnat på musik och flummat runt på internet sen lunch.
Aftonbladet har knappt uppdaterat något idag, verkar inte ha hänt så mycket nytt i världens.
Tråkigt men kanske bra?
Skönt och slippa läsa om folk som dör, olyckor och fanskap.

Min man har nog precis blivit avlöst från jobbet, så nu är han nog på väg hem.
Han ska åka till svärmors land idag så honom har man ju heller ingen nytta av idag haha :)
Eller jo, han kommer ringa :)

Grannens jobbgubbar knackar hela tiden, skitirriterande knackningar.
Såhär låter det: Knack, knack, knack. paus. Knack, knack, knack. paus. knack, knack, knack...
Och så har de hållt på sen de väckte mig imorse.
Morr.
Vägra knacka lite fler gånger på en gång?
Undrar vad det håller med egentligen...

Gah.
Jag är uttråkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0