jag vill börja packa :O

Jag har värsta kliet i fingrarna.
Vill börja packa min mega-resväska redan nu.
Har allt planerat, har till och med skrivit en lista på vad jag ska slänga eller lämna kvar om jag får övervikt.
Har en del kläder som är halvtrasiga eller tröjor som det är småhål i eller som är helt snedvridna efter tvätten.
Sånt man inte behöver spara, för de kommer ändå bara användas när man har "fulkläder".

Har kollat upp med min kära mamma om det är dyrt att växla euro när man kommer hem, fick ju en fruktansvärt mycket kontater nu när jag fick lön.
Min kära mammas svar var att det fanns en växlingsautomat på min hemmaadress då min pappa snart ska åka till Finland ^^
Toppen!
Dock vet jag fortfarande inte om det är dyrt att växla så egentligen fick jag ju inte svar på min fråga men resultatet blev dessto bättre :D



Så, what's on right now?
Andrea spelar dator, jag lyssnar på romantisk / vacker / lugn musik och drömmer.
Låg just på sängen och lyssnade på Darins "What if" om mobbning.
Jävlar vad den berör mig.

Nej!
Glada miner nu!

Även om vädret grått och tråkigt så tycker jag det är skitmysigt med regnet :)
Känns lite svenskt haha!
Hemskt va?



Min karl jobbar 12-timmars pass idag så gissa vem som kommer vara död när han kommer hem?
Just det, min man.
Tänk er att sitta och ha huvudet vridet åt höger i 12 timmar, tittandes på gräs (wiho!) och maskinen som han klipper med och ibland på vägen, helt ensam!
Jag skulle dö av tristess.

Det var bättre när han körde åt Vägverket, eller Svevia som de numera heter.
Då åkte de 4 traktorer på rad och en lastbil bakom och så hade de kom-radio och satt och snackade skit.
Nu är han alldeles ensam.
Stackars!
Fast det är klart, idag har han nya maskinen, den är mer Hi-tec, så han sitter nog och njuter som en 3åring i sandlådan :)

Min lilla arbetsmyra!
Han är duktig han, att han orkar.
Han orkar när han ser lönespecen ^^

Nu ska jag sluta babbla om allt och inget.
Adjöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0