Jag blev kär :$

I brist på annat att göra tog jag mig en tripp ned till shoppingcentret.
Det har minst lika mycket rea som Sverige har kan jag lova.

Gick in på Zara, en butik som jag tycker är väldigt konstig, inte ofta jag hittar något där.
I alla fall inte i klädväg.
Deras assocearer däremot är ofta sjukt snygga.
Köpte ett nitskärp där för ett tag sen t.ex.
Som sagt, sjukt snygga är de...
Så även idag...

Jag gick förbi ett rea-bord med massa väskor.
Stannade till, såg en svart väska med nitar.
Den var väl sådär.
Precis när jag skulle gå såg jag den.
Hjärtat typ stannade till haha, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!
Sjukt snygg, obeskrivligt ball.

Döskallsdetaljer (såklart) och dragkedjor hit och dit.
Stor och rymlig, grymt praktisk.

Pris: 12.99 euro.
Ingeting!
Förlåt, men det är superbilligt för en sådan undebar kärlek.

Jag var bara tvungen.
Nu ligger den på min säng.
Jag har löst problemet med min andra handväska genom att knö ner den i handbagaget.
På så vis ökas inte övervikten heller :D

Gud, den är underbar!!

Se själva!!
(ursäkta kvalitén, tog med webcamen)










ÄR DEN INTE UNDERBAR? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0