Idag är en bra dag

Imorgon åker jag hem.
Är det bara jag som inte fattat det?
Det känns lika stört som det kändes när jag skulle åka hit.

Kommer nog inte förstå förrän jag sitter på flygplanet till München där jag mellanlandar.
Gud, det pirrar i magen av bara tanken.
Äntligen!!



Idag ser det ut att bli en ganska fin sista dag i Barcelona.
Just nu ser det nästan ut som att det ska bli åska, molnen är stora och gråblå...
Men som sagt, det vänder fort här nere.
Snart kanske det är kokhett igen vem vet haha.

Får se vad jag hittar på, har inte hört något från Frida än.
Om inte hon kan ses tror jag att jag stannar här hemma.
Har faktiskt inget viktigt att göra i Barcelona och det känns rätt onödigt att åka dit om jag inte ska träffa Frida.



Imorgon ska jag gå upp runt 07.
Känns faktiskt skitbra att åka tidigt så man slipper gå runt här en hel dag och vänta på att få ge sig iväg.
Jag vill vara på flygplatsen runt halv 9 så vi åker nog härifrån runt 08 eller så.
Får väl prata med de om det ikväll, även om jag redan sagt det en gång.

Jag undrar vem av de som ska köra mig.
Jag tror Yolanda, även om hon är sjukt morgontrött och nog gärna sover istället.
Jag hoppas nästan på att hon lyckas övertala Eugenio så att han kör mig, det är lättare med honom.
Han är i alla fall lite trevlig.

Nu ska jag äta frulle
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0