Hundtricket

Jag fick 68 poäng av 100 möjliga på provet!
Fick även till det så bra att de skrev ett betyg på mitt certifikat, jag sa att det ser bättre ut än att bara ha ett intyg på att jag gjort kursen.
Det bevisar ju inte om jag lyckats med den eller inte, utan bara att jag betalat och varit där.
Så efter lite tjat fick jag dit ett "Bien" :)
Det är typ mellan G och VG om man översätter det.
Jag är nöjd!!



På tåget hem kom två vakter, de är ofta på tåget och bara finns där så att folk håller sig lugna.
Ofta ska de se väldigt macho och manliga ut med byxorna instoppade i kängorna, rakade med lite skägg och väldigt hårt ansikte.
En typiskt vaktprofil (undantag: Mange ^^)
Så såg de även ut idag.

Inget konstigt med det, men jag blev väldigt full i skratt när en av vakterna helt plötsligt stod och gullade och pratade bebisspråk med en liten hund som satt i en reseväska.
För övrigt var hunden jättesöt.

Det såg så kul ut, hans kollega blev lite smått irriterad och skämdes typ.
Man kunde se hur han verkligen ville sjunka genom jorden och hans manlighet vart som bortblåst.
Han som gullade med hunden var däremot helt upptagen, han tänkte nog inte på vad han sa och gjorde :)

Jag började fundera på vem av de som egentligen hade mest manlighet egentligen?
Jag tror nog att jag tycker han som vågade gulla med hunden och visa lite känslor är mest manlig.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0