HEMMA!!!

Igår kom jag alltså hem till kära Svealand igen!
Mitt flyg från München var till och med tidigarelagt så jag landade redan 15.15 :D



Igår åt jag världens godaste middag med mina föräldrar och Bias.
Sen delade jag ut alla presenter och förklaringen till min nya tatuering som jag inte skrivit om här och eftersom den var en överraskning :)
Det är mina förälrdrars signaturer som jag tatuerat in.
Kan visa en bild på den när jag sitter på min dator, just nu är jag i lägenheten och använder Bias dator :)

Igår var vi på streetrace, vi hämtade upp Johanna och åkte.
Det var faktiskt roligt, vi stängde av motorvägen mellan Stinsen och Sollentuna, ni vet den nya vägen :)



Det känns så sjukt bra att vara hemma igen! :D

Det här blir mitt sista inlägg på den här bloggen.

Till sist vill jag bara säga,
tack till er som läst och speciellt till min flitigaste kommentator ÅSA :D



Och även om det är dåligt väder,
GLÖM INTE ATT SOLA I REGNET!
:)

Kram på er!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0