Frukt, hej då och dagens goda gärning!

Nu är jag hemma igen, assvettig.
Gick i rask takt från stationen och det skitvarmt.

Jag, Anna, Frida och Nico gick runt lite, satte oss på ett litet mysigt cafe där jag åt glass och sen gick vi till fruktmarknaden en sista gång.
Jag köpte vattenmelon (såklart) och hallon som jag tryckte i mig på plats haha :)
Mums!

När vi hade handlat klart ville flickorna gå hem och sova lite siesta så vi sa hej då.
Hej då för alltid till Nico och hej då så länge till Frida och ev. träffar jag även Anna igen :)
Frida och jag kommer absolut hålla kontakten, vi har haft mysigt och roligt  och hon bor ju i Uppsala så det är nära och bra!
Hon kanske kommer på vår 40årsfest den 1a aug, hon är inbjuden!



När jag kom till tågstationen här i Castelldefels gjorde jag dagens goda gärning.
Det stod en kille och skulle köpa ett busskort så jag sa till honom (på spanska såklart) att jag skulle åka hem imorgon och att jag fortfarande hade 20 resor kvar så att han kunde få mitt istället för att köpa ett nytt.
Han vart nog rätt chockad, men jätteglad!
Han tackade så mycket och jag gick vidare.
Så nu har man gjort minst en själ glad idag också :)



Nu ska jag hoppa in i duschen, stört svettig som sagt.
Ikväll är sista middagen, har inga högre förväntningar med tanke på gårdagens middag.

Ska göra upp lite tider inför imorgon och försöka lista ut vem som ska köra mig.



För övrigt känns det helt orealistiskt att jag verkligen åker imorgon.
Har messat med Johanna och gjort upp planer för kvällen imorgon.
Det känns skitskumt men samtidigt underbart :D
Johaini, I'm coming hooome :D

Haha :)

Dusch var det!

Kommentarer
Postat av: michael

En god gärning betyder nada om man "skryter" om den. Då har du nog gjort den för din egen skull :)

2009-07-18 @ 00:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0