Fredag!

Idag är det fredag, för mig betyder det en lugn kväll hemma.
Jag har just duschat och så tog jag en vända till lilla närbutiken som just öppnat.
Köpte en 33 cl cola (som jag svepte direkt, helt sjukt gott i värmen och äntligen får jag dricka läsk!) och en 33 cl fanta till senare ikväll.
Och så lite godis.
Ska kolla på svensk tv på internet också :)
Så ska min kväll se ut!

Älskar och ha egokvällar.
Det är så mycket mysigare än att gå ut.
Och här blir jag bara förbannad eller besviken när jag går ut så jag stannar hellre hemma haha.

Imorgon ska jag träffa Frida tror jag, har frågat om hon ville komma hit till poolen eller stranden :)
Nico kanske skulle komma också.
På söndag eller imorgon eftermiddag ska jag åka till Camp Nou.
Måste ju se stadion innan jag åker hem!



Det känns overkligt att det här är min nästa sista helg här nere.
Nästa helg ska jag börja packa och sen på lördagen efter åker jag heeeem till min älskade man och familj!
:D
Gud, va sjukt det känns att komma hem.
Känns overkligt att snart få komma hem till alla och stanna där.
Inte behöva lämna de på flygplatsen igen.

Det här har ju liksom vart mitt "hem" i 3 månader nu och jag har fått besök av Bias och mamma och pappa.
Nu är det tvärt om.
Nu kommer jag.
Fast inte på besök :D

Jag vet att jag kommer uppskatta saker som jag aldrig tänkt på förut när jag kommer hem.
Jag längtar!!
15 dagar :)

Tjillevipp

Kommentarer
Postat av: Lilli

vadå? :S du åkte ju i mars/april? man brukar ju vara aupair i typ ett år iaf? :S

2009-07-03 @ 22:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0