En natt med mycket halsont :(

Godmorgon folket!
Jag har sovit jättedåligt.
Igår kväll vid middagen kände jag hur halsen började göra ont men jag tänkte att jag bara behövde dricka lite.
Fel.
Inatt vaknade jag kl 04.04 (skum tid va?) och hade sjukt ont i halsen.

Jag kommer ihåg att jag försökte svälja i sömnen men att det gjorde för ont och sen vaknade jag och kände mig supertörstig och halsen brände verkligen.
Gick upp och tog ett glas vatten, fast det var ganska svårt att dricka och jag hade mycket slem i halsen.
Tog en strepsils och la mig ner igen.
När den verkat kändes det bättre och jag somnade om.
Dock drömde jag helskumma drömmar så jag undrar om det inte var lite feberyra.
Har just tagit en dusch och jag känner mig helt snurrig i huvudet när jag böjer mig framåt och jag är redan kokhet igen :(

Inte alls roligt om jag ska bli sjuk nu!!
Sådär lagom tills jag kommer hem liksom.
Suck...

Undrar vart det kommer ifrån förresten, kanske smittades via telefon igår när jag pratade med mamma och pappa? *fniss*
Nä, det måste vara från någon av alla jag umgåtts med.
Som sagt lekte jag ju med många barn igår och de har ju en tendens att bära på virus.
Hmpf.

Nej, nu ska jag tänka positivt, dricka mycket vatten och äta några strepsils till så ska det nog bli bra igen!

Så fort städerskan är klar med köksstädningen ska vi äta frukost.

Adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0