en härlig paus!

Åh va skönt!
Jag har varit ute och gått i den fräscha luften som blev efter en dags regn.
Sen har jag varit i shoppingcentret och handlat hemlisar *hihihi*

Nu kanske ni undrar vart barnen hållt hus medan jag levt livet i frihet en stund?
De har varit hos grannen och lekt (läs: spelat tv-spel)
Jag ringde Yolanda och frågade om jag fick gå ut och det gick bra så länge jag sa till barnen.

Barnen är fortfarande inte hemma så jag har suttit här och druckit min älsklingsdricka "Limon&Nada" som jag kommer sakna som fan när jag åkt hem.

Nu har jag bara en enda hemlis kvar att handla.
Sen är jag klar :)
Det ska jag fixa i helgen när jag åker till stan.

Måste säga att det var brutalt skönt att få vara själv.
Det känns att jag är ständigt på vakt 12 timmar om dygnet nu när jag är med barnen, för att de bråkar och jävlas hela tiden så jag får aldrig en lugn stund, även om jag inte gör så mycket de så är det ansträngande.

Imorgon är det fredag, lovely.
Sista dagen på veckan och sen är det heeeeelg.
Jag ska ta vara på den här helgen, gå upp i lagom tid så jag hinner göra lite saker under min sista helg :)
Får se vad jag hittar på förutom att fixa hemlisen och åka till Camp Nou.
Tror jag ska träffa Frida en stund också :)

Nu blir det chill innan barnen kommer hem!
Tuddelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0