En allmän lektant

Nu på eftermiddagen har jag lekt med typ 10 olika barn som var nere vid poolen.
Jag satt i barnpoolen i typ en timme och busade med en 1 åring, en 1½ åring, tre 5åringar osv.
Väldigt mysigt var det, barn i de åldrarna är så söta.

Jag vart som allas lektant, alla kom och ville leka med mig haha :)
Och min lek uppskattades av föräldrarna som kunde ta det lite lugnt ett tag.
De frågar typ, är det okej om mitt barn är med och leker?
Självklart svarar jag :)

När vi badat och busat klart gick jag, barnen och 3 av grannarnas barn ner till kiosken och köpte glass/dricka.
Nu sitter alla de barnen här och spelar tv-spel igen och jag kände mig liten sliten efter all lek så jag gick in på mitt rum nu.

Tänk att jag kommer hem på lördag, det känns helt overkligt!
Can't wait :D

Tuddelu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0