Dagens garv

Glömde berätta en sak som hände när vi var på fruktmarknaden idag.
De har ju även fisk och skaldjur och färskt kött där.
Vi gick runt och kollade på en massa fula fiskar och levande krabbor, kräftor osv.

När vi stannade vid ett ställe så såg en av killarna som jobbade i ståndet att jag hade en fisk tatuerad.
Han började skrika "Un Pescanito, un pescanito"  som betyder "en liten fisk".
De tyckte det var jätteroligt och jag garvade så jag nästan kissade på mig när jag insåg att det var DEN dom menade och inte mig.

Sen pekade de på deras stora monster bland isen och sa typ "stor fisk" och "liten fisk" och pekade sen på mig.
HAHA!

Det tyckte jag var mycket roligt :D
Min fisk är världens sötaste!
Och rolig är den minsann också :)


Min "pescanito" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0