Baconmacka med ägg utan ägg

Idag lagade jag baconmacka till lunch.
Sen kom jag på att det bara fanns ett ägg i kylen, så det fick Eugenio.
Det vart ganska fattigt med bara bacon och macka, men vafan, barnen var nöjda!

Jag har blivit lunchkocken här, även Eugenio äter min lunch oftast.
Trodde bara det skulle vara till barnen och mig men mig gör det inget, jag tycker det är jättekul att laga mat :)
Har hittat den där inspirationen som jag hade när jag var mindre.
Passar bra nu när man snart ska laga all mat själv varenda dag!
Fast oftast så kommer ju Bias vara med mig :)



Åh, härliga Sverige, snart kommer jag!!
Jag och Bias har väldans mycket att stå i när jag kommer hem haha.
Känns som att mycket kommer ändras i höst.
Nytt jobb, flytt och ja, en massa annat mys.

WIE!
Längtar så mycket!!

Hihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0