(ännu) en besvikelse....

Filmen sög.
Det var en argentisk film som Nico sa var jättebra.
Ärligt, det skulle vara en komedi och de sköt varandra i huvudet.
Och så fortsatte de äta middag med en blödande skalle på bordet.

Och Nico asgarvade.

Det vart en kulturkrock mer än en mysig filmkväll.
Varken jag eller Frida förstod det roliga med filmen som för övrigt hade typ 7 olika (eller kanske ingen alls?) handlingar.
Den var bara jätteskum.

Och Nico vart grinig igen, vet inte vad som hänt med honom sen han fick sparken.
Han blir snäsig och konstig hela tiden för ingen anledning.
Hans humör växlar som jag vet inte vad.
Så ja, ännu en kväll som inte alls blev som den kunnat bli...
Pizzan var god i alla fall!

Fick springa från pl. Catalunya för att hinna med sista tåget hem och var svettig som en gris när jag kom fram.
Måttligt fräscht.
Ska försöka tvätta av mig det mesta nu, känns ofräscht att lägga sig såhär.
Men duscha kan jag inte göra nu så det får bli imorgon bitti.



Just nu vill jag hem.
Bias är med ett helt gäng med mysiga människor på ett skitstort streetrace "på hemlig ort".
Jag vet ju, men det fåår inte hamna på internet, då kan snuten se det och avbryta.
Det är ett race med pengainsats, det är tydligen skitstort och det här är en av del-finalerna.
Finalen går när jag kommit hem så då SKA jag vara på plats.
Så är det bara :D

Nu ska jag sova så jag kommer upp i lämplig tid imorgon.
Får se vad jag hittar på.
Funderade ju på att åka till Camp Nou, eller så blir det stranden med Frida.
Vi får se!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0