9 dagar kvar!

Idag blir talet ensiffrigt, därför måste det vara en bra dag idag :)



Jag är som vanligt bajstrött, somnar aldrig förrän tidigast 00.00 eftersom vi äter middag till 23 och jag "vägrar" gå och lägga mig efter att ha svalt sista tuggan.
Det är inte så najs.

Känns som att jag inte sover ut ordentligt, för varje morgon vaknar jag av en jävla massa oljud från grannens som verkar renovera ALLT i hela huset.
Deras byggjobbare går ut på gatan precis unedr mitt fönster och krossar klinkers.
Eller så borras det utav bara den så det ekar i hela huset.
Och så ska vi inte glömma bilarna och mopparna som MÅSTE gasa och köra race här nedanför.
Och det är för varmt för att stänga fönstret...
Suck.



Idag är det grått här.
Inget regn än men vi får väl se om det kommer.
Jag hoppas på det, det vore mysigt med regn och sen behövs det som sagt fräsch luft.
Och hur mysigt är det inte att sitta ute på terassen när det spöregnar? :)

Har ingen aning om vad vi ska göra idag om det regnar.
Då kan vi ju inte följa vårat "schema" med utetiderna ^^
Kortspel kanske?
Vi får väl se.

Jag vet att Ale ska till tandläkaren idag, även om de inte upplyst mig om det så har jag råkat höra det.
Ibland förstår jag vad som sägs haha.

Jag ska nog söka lite mer jobb idag, hoppas det kommit in något nytt på AMS, men det tror jag inte eftersom alla är på semester...

Först ska vi äta frulle.

Ha det fint,
och snälla ni
KOMMENTERA någon gång!!
Ni läser men jag har ingen aning om vem ni är eller vad ni tycker!

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0