3 timmars sömn och (snart) en glass senare

Nu har jag sovit massor igen.
Jätteskönt.
Jag känner verkligen hur jag mår bättre varje gång jag sovit :)
Det är fan sant att sömn är bästa medicinen!

Totalt har jag nog sovit i ca 3 timmar.
Nu har jag just ätit lunch och sitter just nu och försöker få min Calippo att smälta så mycket att den går att pluppa upp ur förpackningen :)
Det är sjukt gott med isglass när man är lite sjuk eller när det är varmt!

Eugenio var hemma när jag vaknade och nu kollar han på tv.
Jag ska snart ta tag i dagens 4e tvättmaskin, har redan vikt in 3.
Sen ligger en i tvättmaskinen också som jag ska slänga in i torktumlaren.
Lite nytta gör jag trots mitt fysiska tillstånd :)

Åh, idag är det bara 3 dagar kvar.
Känns så skönt.
Imorgon åker barnen tidigt så jag får säga hej då till de ikväll.

Imorgon ska jag ner till kommunhuset, sen vet jag inte vad jag ska göra.
Beror på hur jag mår...

Förresten vägde jag min resväska på deras personvåg idag, hamnade på typ 21-22 kg enligt den.
Crap!
Men men, får släpa hem det som det är och betala om de tvingar mig.
Måste ju få hem allt :P

Nej, nu ska jag äta min glass och lyssna på musik!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0