1½ timmes plugg

Nu har jag skrivit ytterligare 2 sidor för att repetera grammatiken och gjort 6 sidor med uppgifter som jag inte gjort i min spanskabok.
Har suttit på terassen, ätit massvis med frukt (gäller att passa på medan det finns, Eugenio handlade hem persikor och plommon idag), lyssnat på musik och pluggat stenhårt.

Just nu känns allt ganska bra, vi får se hur det känns imorgon på provet.
Jag har i alla fall koll på grammatiken nu känns det som.
Det är det viktigaste :)
Måste tänka efter noga, men så länge jag kommer fram till rätt svar så gör det ju inget!

Barnen är fortfarande med grannen.
Känns som att det är såhär det kommer bli, de leker/spelar/badar med grannarna och enda gången de behöver mig är när de är hungriga haha.
Rätt soft, det betyder ju att jag har mer tid att sola och bada och bättra på min snygga solbränna som jag äntligen lyckats få :D
JAG ÄR BRUN, den ni!
Det är inte en syn man ser ofta haha!

Det tog ett bra tag att få färg men skam den som ger sig eller hur? :)

Nu ska jag se om det behövs tvättas något.
Tror i alla fall jag har en maskin att vika från igår.

Adiós!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0