What the fuck?

Nu börjar jag seriöst undra vad den grannen som jag sprang ner till tidigare idag håller på med.
Först grät den där killen som jag försökte hjälpa så att han höll på att spy.
Nu har deras mindre barn gråtit KONSTANT i en hel jävla timme!

Det är helt sjukt.
Och man hör hur pappan gormar åt de.
Jag undrar vad det är som pågår alltså.

Antingen är barnet väldigt sjukt eller så måste han typ slå de eller något för så här länge gråter inte en bebis för ingenting!
Och inte på det här sättet heller.
Bebisen gråter också tills den får andnöd och kväljningar.
Jävla pucko, varför gör han inget??
Eller kanske rättare sagt, VAD gör han med barnen!?

Usch, läskigt är det.
Och jag tycker inte om att höra stackars barnen gråta.
För när lillen grät så grät den andra sonen också.
Men då gormade pappan och nu gråter bara den minsta.

Jävligt skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0