Varför? :/

Jag gick upp nio.
Precis som jag måste.
Svintrött verkligen.
Bäddade ur min säng.
Precis som jag ska göra för att städerskan tar hand om smutsiga lakan.
Och så gick jag in på toa och gjorde min i ordning.
(eller ja, tvättade mig)
Och så gick jag ut.
Och så är städerskan inte här! (än?)
Får väl se om hon kommer....

Jag är pissetrött verkligen.
Gah.
Har sovit oroligt sen kanske 7 eftersom då kom grannens byggare med en stor jävla lastbil och en kran utanför mitt fönster :S
Sen börjades det banka, skrika och jag vet inte vad.
Sen klev barnen upp och de försökte vara tysta men jag var ju i princip redan vaken.

Sen börjar jag bli orolig.
Orolig för hur jag ska kunna åka till Barcelona ensam (kommunalt) och hitta min skola på måndag :O
Och så vill jag ha mitt schema.
Idag är det torsdag och jag börjar på måndag.
Jag skrev ett mail igår och frågade om det var klart och att tiden börjar rinna iväg.

Och idag fyller Patrik år :D <3
6 år blir han.
Lillgrisen börjar bli stor.

Och så Yolanda som också fyller idag.
40 år.
Men man får inte säga att hon också börjar bli stor hihi :)

Nu ska jag göra ett grattiskort och maila det till min bror och hans fru så att de kan visa det för Patrik.

Tjillevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0