Utflykt!

Hej igen.
När vi hade ätit lunch idag tog vi cyklarna (efter lite tjat från mig) och cyklade ner till stranden.
Det var verkligen en underbar strand!
Jag har plockat snäckor också och om jag känner mig själv rätt kommer jag ha med mig typ ett ton snäckor hem.... (A)

Barnen har varit bättre idag, de hade stor respekt för mig när jag lagade maten och frågade om de fick lämna salladen för att de var mätta mm.
Även när vi cyklade var de bra, då lyssnade de på varenda ord jag sa och gjorde precis som jag sa.
Känns bra, då vågar man göra fler utflykter med de :)

Ska lägga in lite bilder nu.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Åsa Telme

Kämpa på med ungarna! Var lite hård! Fråga Tobias vilka metoder som biter... haha! Om du tvättar - se upp med tvättmedlet Lechia. Fräter som syra, men det blir vitt vitt vitt! Hasta luego! Åsa

2009-04-08 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0