Trevlig middag

Tjolahopp!
Humöret är bra, jag fick nämligen sällskap under middagen.
Eller i alla fall nästan.
Min underbara karl ringde mig så vi satt och pratade medan jag åt mina baconmackor som jag egenhädigt hade lagat!
Gott med lite lagad mat, även om det inte var så avancerat så var det ju i alla fall inte halvfabrikat! :)

Mätt och glader blev jag i all fall!
Väldigt glad eftersom jag fick en trevlig pratstund med min man :) <3
Han skulle åka på bilträff nere i Infra City (jag vill också!)

Sen ska de väl försöka ha race någonstans om inte farbror blå hinner stoppa de.
Hoppas inte.
Det är en av 2 gånger jag inte gillar polisen.
När de kommer och avbryter/stoppar race.
Jag tycker att de ska ta fast våldtäktsmän och såna grova brottlsingar istället.
Den andra gången är när jag själv kör, fast jag kör lagligt så är jag livrädd för att förlora kortet! :P


Nu sitter jag och tittar på tv på tv3.se
Svensk TV is the shit!

Hörs mer imorgon!
Glöm inte att kommentera mer!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0