sliten

God morgon.
Eller inte så jättegod faktiskt.
Somnade sent, hade skitsvårt att sova pga. solfrossan och sen vart jag lite ledsen också.
Började tänka på min karl...
Gud vad jag saknar honom.
:(

Jag har bara vart borta i 9 dagar och ändå så saknar jag honom helt galet mycket redan.
3 månader...
Shit.
Men men, vi kommer klara det här :)

Jag kommer ha mycket roligare när jag får träffa folk, det är just den här enorma ensamheten och väntan på att få vänner som gör att jag har så mycket tid att sakna.
Senare kommer jag självklart att sakna honom men då har jag i alla fall någon här nere att prata med...

När jag väl hade somnat drömde jag en massa och sov oroligt.
Sen började barnen sjunga och ropa på mamma rakt utanför min dörr när de skulle upp till skolan så då vaknade jag av det och hade svårt att somna.
Somnade om i kanske 30 min sen ringde klockan och då var det dags att gå upp för städerskan kommer varje dag kl 9...

Just nu ligger jag på soffan och skriver det här.
Städerskan dammsuger här inne just nu.
Jag tänkte äta frukost snart.
När hon är klar med sitt jobb, runt typ 11, ska jag försöka sova en timme så att jag får lite energi för jag är sjukt sliten.

Och min hud svider något förbannat.
Måste duscha och smörja in mig igen.
Aftersun är verkligen effektivt!

Idag ska min mami ringa mig, jag längtar!
Har inte pratat med henne sen söndagen jag åkte hit :O
Bara mailat och smsat lite.
Åh min mami och min papi <3
Världens bästa!


Nej, frukost var det.
Och sen sova igen.

Jag måste vara hemma och redo för att åka klockan 16, då ska vi åka till skolan, jag och deras pappa.
Men han kommer hem på lunch innan så vi åker väl efter det.
Spännande, nu får jag äntligen se lite av Barcelona the city! :D


(måste bara tillägga till den som är anonym och tror sig veta en massa; jag fick en lapp av familjen igår mohaha)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

jaha hihi :D

tack sötnos :D

2009-04-14 @ 12:20:03
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0