skönt med ny tid

God morgon vänner!
Jag har just ätit frukost och ska måla fingernaglarna nu sen ska jag bege mig till tåget.
Det är najs att börja 11.30 för då kan jag sova tills städerskan kommer och det 2 timmar längre än om jag hade gått den andra tiden.
Och som ni vet är jag sjukt seg på morgonen ;)

Idag skiner solen och jag tänkte vara lite smartare än igår och ta ljusa kläder istället för helsvarta.
Och så tänkte jag ha shorts på mig :)
Luftigt och skönt.
Jag ska även smörja in mig med sollotion ;)

Vi hörs mer senare.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, hade vi inte haft fint väder idag så hade jag varit riktigt avis på ert väder;.)))



Jo, min man har arbetat utomlands i olika omgångar och olika länge, så då blir det ju en del avstånd som kräver msn tex...

2009-04-23 @ 20:18:47
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0