Sjukt bra text

Lyssna på den här låten och lyssna noga på texten.
Den är så klockren.
Man kan inte bestämma vissa saker, därför ska man inte lägga energi på det heller.

Artisten är James Morrison och hans senaste album heter "Songs for you, truth for me"
Även titeln på albumet är grym.
Enjoy!!


" And if it's going to be a rainy day,
there's nothing we can do to make it change.
We can pray for sunny weather,
but that wont stop the rain"


" You see life is a crazy thing.
There'll be good times and there'll be bad times,
and never anything in between"


"Yeah I know,
You just can't stand it when things don't go your way.
But we've got no control of what happends anyway"



Tack till Johanna som fick mig att börja lyssna på den här låten :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det verkar som att saker och ting har börjat gå åt det bättre hållet nu iaf :) Det glädjer mig.

Förlåt om jag har varit lite off med att svara på internet och sms, men har bara inte orkat, då min tele har typ plingat extremt mycket senaste tiden.



Ja, hans texter är grymt bra.

Som jag sa, det är som secondhand för mig.

Skillnaden är väl att James texter är liiiite mer.. eller inte är typ emomusik! hahah :P

<3

2009-04-15 @ 16:18:21
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh , fett bra låt! Kul att du la upp den här!

2009-04-15 @ 19:26:28
Postat av: Fenger

Jasså okej :) haha va roligt.

Ja det hoppas jag med håller tummarna

2009-04-15 @ 20:37:49
URL: http://fenger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0