Shopping o presentinslagning

Hej!
Nu har jag kommit tillbaka från shoppingcentret.
Köpte två rejäla skrivblock, 2 pennor (en röd och en svart, röd för att skriva extra viktiga saker) och en high-lighterpenna.
Sen köpte jag en Cosmopolitan på spanska (tänkte försöka börja läsa lite saker man är intresserad av inte bara nyheterna).
Tror att det kan vara skitbra att läsa om sånt man gillar eftersom man säkert lär sig mer då och blir mer nyfiken.
När jag läst nyheterna struntar jag i artikeln om jag inte förstår rubriken....

Sen köpte jag en sjal också, typ palestinasjal att ha över axlarna när jag är ute i solen länge med linne på mig eller runt halsen när det är "kallt" på kvällarna.

När jag kom hem kom Eugenio hem ganska precis efteråt.
Rörmokaren kom och kollade på badrummet, det läcker ner till grannen med skrikande barn ^^
Jag hjälpte Eugenio med att slå in sakerna till Yolanda, både sakerna från barnen, honom och mig själv så nu är det fixat :)

Pratade med familjen om den grannen igår och berättade om när jag sprang ner till lillpojken.
Då berättade de att den familjen har den typen av uppfostringssätt, de låter barnen gråta och skiter i de.
"Tuffa tag härdar" typ. :S
När pojken föddes hade de låtit honom vara vaken till 11 - 12 på nätterna och skrikit på balkongen för de hade honom i en sån där gå-stol där eftersom de satt på balkongen.
Yolanda sa att det var helt hopplöst att försöka sova, det lät som att han var inne i den här lägenheten.

Grannen under de har också klagat på de, för att ungen får leka så sent på kvällarna.
Han kör bilar och grejer på golvet så det låter skitmycket hos grannen nedanför.
De är tydligen inte så omtyckta här och jag förstår varför!
Men stackars barn!
Det är inte deras fel att föräldrarna är dumma i huvet....
Usch ja!

Nu ska jag äta lunch!

Ska åka hemifrån typ kvart i 6 för att hämta barnen på hockeyn.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0