Shit nu har jag hög puls kan jag säga!

Jävlar, nu slår mitt hjärta hårt.
Jag stod uppe på övervåningen och vek tvätt och så hör jag hur en liten pojke skriker helt desperat efter sin pappa.
Han skrek så mycket att han tappade andan och nästan spydde samtidigt som han grät.
Jag sprang ner, han stod på våningen nedanför.

Först trodde jag att jag skulle mötas av en pappa som låg på golvet eller något och hade svimmat eftersom han lät så desperat och förtvivlad.
Sen när jag kom ner såg jag hur en liten pojke stod vid hissen och grät.

Jag frågade vad som hade hänt (på spanska såklart, killen var kanske 3-4 år) och då sa han att han ville till sin pappa.
Då frågade jag vart han var och då sa han att han var nere garaget.

Jag frågade om han ville åka ner till garaget och det ville han.
Sen sprang jag upp och hämtade mina nycklar (man måste ha de för att komma ner i garaget) och när jag kom ner igen kom hissen upp och där var hans pappa.

Puh.

Pappan tackade för hjälpen och de gick in till sig.

Fan vilket adrenalin jag fick!
Sånt hjärtskärande skrik :(
Stackars lillen, helt förstörd var han.
Han trodde säkert att hans pappa skulle åka ifrån honom.
Lille vännen.

Men nu löste det sig bra och jag fick återigen prova mina kunskaper i spanska :)

Tillbaka till tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0