Pics!

ENJOY säger jag bara.
Färgglatt och soligt!

(= bli avis)

Det är både bilder från idag och tidigare.
Läs bildtexten som finns om ni håller musen på bilden!


en kille från klassen Herves kompis i rosa. De äter upp jordgubbarna jag inte orkade :D Herve bäddar fint på stranden (i förrgår) Fotboll (förrgår) herve tapppade hemmanyckeln i mellan brädorna på strandgången....  Jag skrattade som fan när Axel (i rosa) försökte fiska upp nyckeln. Ni skulle höra konversationen :D han lyckades få upp den med hjälp av två trälister och mina fingrar ;D cool mänsklig staty!  minikaktusar :D Vill ha alla! fruktmani! :D åh så gott! visst blir man sugen? take away frukt :) MEGABERG!! härifrån köpte jag mina gubbar :) palla lägga upp de sådär varje dag?:O  candy galet mkt och galet bra ordning mindre mysigt. :O min melonbit :) cool sandskulptur :)

Så!
Fina bilder va? :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Avis???

Ja, lite....

2009-04-29 @ 23:14:53
Postat av: Lilli

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHhAHAHA



"han lyckades få upp den med hjälp av två trälister och mina fingrar"



HANNA DÅ! och fan va din pojke festade på idag :P lite halvkaosit och fyllebråk klockan 8 på kvällen ^^ :P HAHA

2009-04-30 @ 23:07:52
URL: http://littlelilli.bilddagboken.se
Postat av: Therese

Hej gumman!

jag får inte upp ngn text om jag håller muspekaren över fotot :(.

Hoppas du har de bäst!

Fasiken va sugen man blev på frukt nu :D.

Kram på dig o grattis i efterskott!

2009-05-01 @ 16:57:42
URL: http://metrobloggen.se/theand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0