Ont

Jag har ont bakom käkarna/under örat.
Jätteskumt.
Det strålar ner i käkarna och lite mot öronen om man trycker lite där...
Känns som att det kan vara någon liten muskel eller något som är irriterad.

Säkert för att jag vart orolig för allt med att köra själv till skolan och framförallt för att skolan var så sega på att ge besked om schemat.
Jag har kommit på mig själv med att bita ihop käkarna väldigt hårt (även när jag sover) och då har jag känt att jag spänner mig.
Kan nog vara det...

Hoppas det blir bättre snart för det ger mig huvudvärk ibland.
Hoppas bara det inte är någon slags förvarning om att mina visdomständer tänker dyka upp snart :O
Men det tror jag inte, då hade väl tandis sagt det innan jag åkte?

Nu ska jag duscha och sen gå ut.
Tjingelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0