Oh what a day!

UNDERBART VÄDER IDAG!! :D
Det är ungefär 22 grader och vindstilla, helt underbart!!

Vi har varit ute och spelat fotboll, cyklat 1½ timme och ätit glass.
Barnen har varit riktigt bra idag.
De lyssnar på mig och "lyder" mig när vi är utanför husets väggar, ett framsteg i alla fall.... ^^

Jag har lyckats bli röd på axlarna redan, på med solskyddsfaktor betyder det.
Inte trodde jag att en enda dag skulle ge så mycket :O

Jag har iof bara haft ett linne med smala band och shorts på mig, även när vi cyklade, så det kanske inte är så konstigt :)

Hittills har dagen resulterat i detta:
- En bägare med vit choklad-glass / Melonglass (of course hihi)
- Lite röda axlar
- Massor med fräknar
- Vikt en maskin tvätt (för första gången i mitt liv kändes det kul, jag hade något att göra)
- Fajitas med kyckling och hemmagjorda pommes (ÄNTLIGEN kött och tillbehör ihop :D ) Jag åt tills jag sprack typ.
- Ont i knät efter 2 dagar av cykling med för låg sadel (men det är bra, för det betyder att musklerna runt knät får jobba = mer stabilitet)
- En gladare Hanna (tack vare underbart väder)


Hörs mer ikväll, nu ska gå och sätta mig på takbalkongen och lapa sol och äta pistagenötter som jag köpte på Carefour :)
Här kostar "naturgodis" ingenting så det glädjer mig.
Mycket bättre än godis :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0