Nu har jag kört bil!

Hallå.
Nu har vi hämtat barnen från skolan.
Det gick bra, men gatorna är så sjukt smala och jag har en väldigt stor bil :P
7-sitsig Chrysler...

Inte smidig alltså.

Sen hade Ale gjort sig illa på gympan, han hade fått en klubba vid ögat så han hade svullet öga och ett litet skrapsår jämte ögat så Eugenio ville åka (gå?) till sjukhuset som låg precis snett över gatan.
Så vi satte oss på akuten och sen fick han gå in så tittade de så att ögat inte var skadat.
Sen körde jag hem och det gick också smidigt.

Barnen och pappan vart så lugna med min körning att de glömde visa mig vägen ;)
Bra betyg?:)

Sen följde jag med barnen en liten stund och spelade tennis utanför på gatan.
Sen började jag frysa igen och då gick jag in.

Och nu sitter jag här och tittar på sjukhuset :)
Barnen kom just in.
De ska nog spela tv-spel som vanligt ^^

Tjillevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0