Nu har jag hämtat barnen...

Hej.
Nu har jag hämtat barnen från skolan/hockeyn.
De kommer hem sjukt sent asså.
Åkte hemifrån kvart i sex, var vid skolan 20 över och sen väntade jag i mer än en timme innan båda hade kommit.
Det var kallt för solen gick i moln:(
Satte mig i bilen efter typ 40 min.

Innan det stod jag uppe på rinken där Ale tränar och JÄVLAR vilken utsikt!
Man såg hela Barcelona, ända ner till stranden och havet :D

Så jävla stort och så jääääävla fint!
Åh, jag längtar tills jag får utforska staden :)

Nu är jag jättehungrig, hoppas på god mat idag!
Igår åt vi chips med kött.
Det var gott.
Jag hade berättat att vi åt kyckling med chips så de följde nog mitt råd istället för att göra pommes :D



Tackar svärmor för hennes flitiga kommenterande!
Hon är den enda man kan lita på, ni andra är tråkiga och skriver aldrig! :( :P

Later!

//Hanna

Kommentarer
Postat av: annika

hej

patrik tackar för kortet. det var jättefint.

2009-04-16 @ 20:57:03
Postat av: Åsa Telme

Yes! Yes! Äntligen är jag flitigast på nått! Muchas gracias senorita!

2009-04-17 @ 07:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0